20 Agost 2017

Educació Infantil

20 Agost 2017

Venda de llibres ONLINE

20 Agost 2017

ESPAIS CREATIUS

20 Agost 2017

Més enllà

20 Agost 2017

Venda de llibres ONLINE

20 Agost 2017

Esports

20 Agost 2017

ESPAIS CREATIUS

20 Agost 2017

Venda de llibres ONLINE

20 Agost 2017

BI + BATXIBAC

20 Agost 2017

Camp Gespa

20 Agost 2017

Venda de llibres ONLINE

20 Agost 2017

Més Enllà

20 Agost 2017

ESPAIS CREATIUS

20 Agost 2017

Venda de llibres ONLINE

20 Agost 2017

Dansa

20 Agost 2017

Infantil

20 Agost 2017

Més Enllà

20 Agost 2017

Venda de llibres ONLINE

20 Agost 2017

ESPAIS CREATIUS

20 Agost 2017

Batxillerat

Batxillerat

Rotador2

Activitats Extraescolars

Descripció de les activitats extraescolars

 
9. ESCOLA ESPORTIVAMULTIESPORT
Un cop assolit el domini de les habilitats motriusfonamentals, els nens i nenes tindran lapossibilitat d’iniciar-se en diferents esportshandbol, bàsquet, hoquei, futbol, judo... demanera rotativa per, més endavant, poderescollir el que més els agradi. El fet de seruna activitat no competitiva fomentarà lavessant lúdica i la transmissió de valors propisde cada esport.
 
10.MANUALITATSI RECICLATGE
Amb aquesta activitat pretenem que elsalumnes s’apropin al món del color i de laforma i donarem pautes específiques per millorar,per aprendre i per gaudir d’aquest universtan ric, el de la plàstica. Desenvoluparemla creativitat de la mà d’un treball en valorsper un món més sostenible tot aprofitantelements de rebuig per crear coses noves
 
11. UCMAS (MentalArithmetic Spain)
El Concepte Universal del Sistema de AritmèticaMental (UCMAS, per les seves siglesen Anglès) és una representació modernade l’art ancestral de l’aritmètica mental.
És un concepte que té el seu origen a laXina i amb la seva adaptació ens ha portata un programa únic que ajuda a estimularl’activitat cerebral dels nens.
 
12.TALLER D’ANGLÈS
Utilitzar la llengua estrangera fora del contextcurricular. Aprendre petites històries icançons per tal de conèixer estructures gramaticalspròpies de la llengua. Incrementarel coneixement de vocabulari. Emprar lallengua estrangera amb correcció tenint encompte l’entonació, el ritme i les estructurespròpies per transmetre informacions diversesd’acord amb una finalitat comunicativa iemprant els recursos disponibles.
 
13. JOCS DE TAULA
Els jocs de taula són una interessant eina de transmissió de valors (honestedat, respecte per les regles, tolerància,...) i coneixements(matemàtiques, llenguatge, expressió oral i escrita, història, geografia…). I no hem d’oblidar l’important connector social que representa jugar amb altres... I tot això ho aconseguim passant una bona estona!
 
14.ESCOLA ESPORTIVA:BÀSQUET
Iniciació al treball de tecnificació del basquet. Els nens i nenes que escullin els bàsquet podran començar a treballar aspectes més tècnics i tàctics sense deixar de banda els valors propis de l’esport com el respecte, el companyerisme...L’activitat no és competitiva. Mitjançant el joc treballarem de manera específica la millora de la coordinació oculomanuali els gestos tècnics bàsics del bàsquet.
 
15. ESCOLA ESPORTIVA:HOQUEI
Iniciació al treball de tecnificació del hoquei. Els nens i nenes que escullin el hoquei podran començar a treballar aspectes més tècnics i tàctics sense deixar de banda els valors propis de l’esport com el respecte, elcompanyerisme... L’activitat no és competitiva. Mitjançant el joc treballarem de manera específica la millora de la coordinació i els gestos tècnics bàsics del hoquei.
 
16. ESCOLA ESPORTIVA:JUDO
Iniciació al treball de tecnificació del judo. Els nens i nenes que escullin el judo podran començar a treballar aspectes més tècnics i tàctics sense deixar de banda els valors propis de l’esport com el respecte, el companyerisme...L’activitat no és competitiva. Mitjançant el joc treballarem de manera específica els aspectes tècnics bàsics del judo.
 
17. ESCOLA ESPORTIVA:FUTBOL
Iniciació al treball de tecnificació del futbol. Els nens i nenes que escullin el futbol podran començar a treballar aspectes més tècnics i tàctics sense deixar de banda els valors propis de l’esport com el respecte, elcompanyerisme... L’activitat no és competitiva. Mitjançant el joc treballarem de manera específica la millora de la coordinació oculopèdicai els gestos tècnics bàsics del futbol
 
18. ESCOLA ESPORTIVA:HANDBOL
Iniciació al treball de tecnificació del handbol. Els nens i nenes que escullin el handbol podran començar a treballar aspectes més tècnics i tàctics sense deixar de banda els valors propis de l’esport com el respecte, elcompanyerisme... L’activitat no és competitiva. Mitjançant el joc treballarem de manera específica la millora de la coordinació i els gestos tècnics bàsics del handbol
 
19. ESCOLA ESPORTIVA:VOLEI FEMENÍ
Aquesta activitat està destinada a nenes. Les jugadores que escullin el voleibol podran començar a treballar els gestos tècnics i, per primera vegada, aspectes tàctics del mini vòlei. També es donarà gran importància a la dinàmica d’equip i els valors com el respecte, elcompanyerisme, l’esforç... L’activitat noés competitiva.
 
20. FIL I AGULLA
Realització de diferents tipus de punts i activitats.Aquesta activitat es presenta per desenvoluparaspectes manipulatius a travésd’activitats realitzades amb fil i agulla comel punt de creu i el patchwok
 
21. TEATRE
Amb aquesta activitat volem fer possible laparticipació creativa, el desenvolupamenti la realització individual, enriquir els codisde comunicació i brindar noves formesd’interacció del nen amb els seus companys,l’entorn on viu... Estimula la memòria, laimaginació, la creativitat i el control del movimentcorporal.
 
22. GIMNÀSTICA RÍTMICA
Aquesta activitat contribueix a millorar leshabilitats motrius, el coneixement del seucos, el ritme i el moviment dins d’un componentartístic. Afavoreix el treball en equip.
 
23. ACTIVITATS FÍSIQUES: Bàdminton, atletismei voleibol
Aquesta activitat va adreçada als nens i nenesque vulguin realitzar alguna activitatfísica i esportiva sense el compromís quecomporta la competició. L’objectiu és adquirirhàbits saludables i una pràctica lúdicaesportiva. La diversitat d’activitats permetràdescobrir, conèixer i practicar nous esports
 
24. NATACIÓ
Treballar i exercitar els músculs, la coordinaciómotora, el sistema circulatori i respiratori.Els exercicis suaus combinats amb l’aiguaa una temperatura agradable relaxen.
 
25. PATINATGE ARTÍSTIC
Millorar la coordinació, l’equilibri i l’habilitatmotriu. Desenvolupar els músculs de les camesi augmentar la força. Les articulacionsadquireixen més elasticitat.
 
26. TREBALL IESTUDI PERSONAL
Afavorir un clima de treball en un espai determinatajudarà als alumnes a treure profitd’un temps que necessiten dedicar per tal derepassar els continguts treballats a les aules.La presència del mestre, presents a l’aula, i laseva resposta als dubtes plantejats els animaràa millorar el seu aprenentatge.
 
27.CATEQUESI
Els nens i nenes que ho desitgen fan la preparacióper a la primera comunió amb unprograma d’activitats i coneixements queimparteixen els/les catequistes.Al llarg dels dos anys es preparen per poderrebre el Sagrament i fer una cerimònia emotiva,viscuda i participativa.
 
28.MECANOGRAFIAAMB ORDINADOR
Programa Novotypingdestinat a l’aprenentatged’escriure amb rapidesa i seguretat al’ordinador. Es tracta d’una mecanografiaadaptada a noves tecnologies. Cal aprendre la posició del cos i dels dits pera treballar amb l’ordinador i evitar així possiblesdolences corporals.
 
29. ROBÒTICA
L’alumne desenvolupa les competènciesd’autonomia, seguiment d’una metodologia,creativitat, treball en equip, interès pera la investigació... Es treballarà en els últimscursos l’Scratch, un projecte educatiu basaten el llenguatge de programació LOGO queserveix per aprendre a programar a travésdel joc i l’experimentació i introduir així elpensament computacional.
 
30. MÀGIA IPRESTIDIGITACIÓ
Amb aquest taller aprendran a fer trucs demàgia. Es desenvolupen un munt de capacitatsi habilitats: la psicomotricitat fina igruixuda, la memòria, el pensament lògicmatemàtic,la capacitat de concentració icoordinació. Millora l’autoestima i la seguretatpersonal. es treballa la creativitat, laimaginació, la teatralitat, l’expressió oral i larelació amb els altres.
 
31.TEATRE MUSICAL
Amb aquesta activitat l’alumne desenvoluparàl’expressivitat artística-musical. Lesrepresentacions el duran a desenvoluparaltres destreses com el treball en equip,la socialització, el desenvolupament de lacomunicació, l’expressió, la autonomia il’autoconfiança.
 
 
 
 
 

 

 

Ús de cookies.

Aquesta web fa servir cookies per a garantir una millor experiència a l’usuari. Si segueix navegant està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les mencionades cookies i l’acceptació de la nostra política de cookies, faci clic a l’enllaç per obtenir més informació. Llegir més

Acceptar

Segueix-nos a:

  

JoomShaper